tirsdag den 21. december 2010

Yesterday is no different from today, kill me before tomorrow!

Jeg var på psyk. i dag.. og ved ikke helt hvordan det gik. Vi snakkede lidt om julen, og min lemlestede mave og medicin... Jeg sagde nej til mere medicin, selvom jeg faktisk har det af helveds til.. Sover stadig rigtig dårligt om natten, vågner stadig med angst-anfald, skærer i mig selv når jeg ikke kan holde det ud mere.. Men det går lige så godt med at tabe sig! Jeg vil IKKE veje mere, og det kommer jeg til hvis jeg begynder på medicinen igen.. Men på den anden side, ved jeg også, at det ville hjælpe mig en smule. Men nu prøver jeg uden medicin, og hvis jeg så ikke kan holde det ud mere, må vi jo så se om jeg vil starte på mit medicin igen.

Jeg fik et total flip-ud-anfald i går, jeg havde lige lagt og sovet lidt, og så pludselig vækkede et personale mig, selvom han godt ved jeg ikke sover godt om natten, og så sige han fandme at jeg skal lave aftensmad.. det er også fint nok, mens jeg lige lå og vågnede lidt, begynder at så at sige at vi og bare kan tage rugbrød i stedet. Og der flippede jeg totalt ud, fordi jeg var lige vågnet .. Jeg gik grædende ud af fællesrummet, og råbte at jeg gad slet ikke at diskuterer med ham, og vi bare kunne tage det lorte rugbrød, hvis han absolut skulle presse mig. Så jeg låste mig ude på badeværelset, og skar i mig selv.. men det var ikke på grund af ham, det var pga mig selv og den reaktion jeg kom med..

Jeg er lige kommet hjem til ''de gamle'' i dag, for at holde juleferie. Jeg er spændt på at se hvordan det kommer til at gå, indtil videre går det fint.. men er bare så nervøs for at det går galt for mig. Jeg vil så gerne have denne her juleferie til at fungere, så gør alt for ikke at vise, hvor skidt jeg egentlig har inden i.

Merry Christmas!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar