fredag den 31. december 2010

.. Happy New year? or not?

Lad 2011 blive bedre end 2010..
Eller det håber og ber jeg til.
Har stadig problemer med søvnen.. og de sidste par dage har det tricket det hele, at jeg ikke får søvn nok. Om aftenen bliver jeg mere psykotisk end normalt.. Jeg skader mig selv rigtig meget, og føler ikke rigtig at der er nogen udvej lige nu.

2010 var et mærkeligt år:
året ''startede'' stort set med et selvmordsforsøg, hvilket jo aldrig er rart.
Jeg havde en okay sommer.. skønt humør, og var sådan stort set ved at blive klar til at flytte i egen lejlighed.
god tid efterfulgt af et STORT tilbage skridt.
Flytte på Søndergade, ENDNU større nedtur.
Efterfulgt af indlæggelse.
Dårlig jul og nytår.

og så er vi klar til endnu et år.. lad det nu forhelved blive bedre!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar