lørdag den 18. december 2010

6 days to christmas.

Nu er juleaften lige om hjørnet, og magter det ikke. Lige nu vil jeg bare gerne have lortet overstået.. men sådan går det nok ikke.

Jeg ved snart ikke hvor jeg skal gøre af mig selv længere, jeg sover så dårlig om natten, og er bange for at gå i seng, for så starter møllen forfra. syns- og føle-hallucinationerne vender kraftigt tilbage, og jeg får sommetider angst anfald, og værelset begynder at snurrer, når jeg har siddet og hyperventileret længe. Men holder ud i nu, for vil simpelhen ikke have anti-psykotisk igen, nu går det lige så godt med at tabe sig. Jeg vil gøre ALT for IKKE at komme tilbage på anti-psykotisk. Jeg vil gøre alt for at tabe mig, fordi det ødelægger mit selvværd og min selvtillid.. og nu hvor jeg er kommet af mit normale medicin, kan jeg først rigtig se hvor tyk jeg er blevet. Før da følte jeg mig som en tynd pige, når jeg ikke så mig i spejlet. Totalt forskruet.

Senere i dag, skal jeg i biffen med moster, mosters kæreste og lillebror. Lige nu føler jeg mig faktisk ikke særlig oplagt, men det kan nå at ske endnu.. håber jeg da.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar