mandag den 20. december 2010

.. don't know what to say.

Jeg har det meget mærkeligt. Jeg blev helt vild svimmel i går aftes, og lige nu er jeg også helt vild svimmel... som om at hvis jeg rejste mig op, ville jeg besvime.
I går.. efter jeg havde skåret i mig selv, blev min arm helt vild mystisk. Jeg fik ondt i den, ikke svien som det plejer, og sådan virkelig ondt.. Jeg blev lidt bekymret, men det var dog kun overfladisk.
Hele min mave er fyldt med snitsår.. godt nok ikke særlige dybe, men de er der. Det ser godt nok voldsomt ud, men det er kun fordi der er mange af dem.

Jeg er lidt ked af det i dag, jeg ville ønske, at jeg bare kunne forsvinde fra jordens overflade, og glemme alt jeg tumler med. Jeg tror virkelig at jeg trænger til en ordenlig nats søvn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar