tirsdag den 14. december 2010

If you really knew me.

Jeg har virkelig haft en rigtig ringe nat, har kun halv sovet og vågnet med choks hele natten.
Jeg var virkelig psykotisk igår.. sad bare i min seng og vippede frem og tilbage, hørte stemmer der skreg af mig og baby skrig som om der var nogen der mishandlede dem, det var virkelig grufuldt. Måske skulle jeg virkelig overveje at begynde at tage antipsykotisk igen? også selvom jeg tager på af det?
De få gange jeg var faldet i søvn, drømte jeg om at der var nogen der udsatte min familie for tortur.. f.eks. min ældste lillebror blev i drømmen, bundet til en maskinne der brækkede alle hans knogler, og jeg kan stadig hører den knase lyd det sagde, ret ulækkert, hvis det ord overhoved kan beskrive det.

Jeg har også føle-hallucinationer, i går aftens følte jeg at der hele tiden var et par kolde hænder der rørte mine føder, og jeg havde ellers varme fødder. Sommetider føler jeg også kolde hænder der prøver at kvæle mig. Virkelig ubehagelig, og selvfølgelig kan jeg ikke lade være med at gå i panik.

Jeg ville sådan ønske jeg kunne fortælle det til personalet her hvor jeg bor. Men det er bare så svært. Kan ikke så godt sætte ord på når jeg sidder ansigt til ansigt med en. Jeg tror virkelig at jeg har brug for hjælp, jeg er bare ikke så god til at be' om den. Jeg tror ikke de bryder sig om mig, føler at nogen af dem skælder mig ud tit, og er ret hårde over for mig. Altså da jeg blev overleveret fra mit gamle bosted, sagde de at jeg havde brug for en ''fast hånd'', hvis man kan kalde det det. Men ærlig talt tror jeg de tager det lidt for bogstavelig! Altså.. misforstå mig ikke: de slår mig ikke. Jeg har kun været ude for magt anvendelse en gang, imens jeg har boet her.. godt nok har jeg kun boet her i to måneder, men alligevel.

Jeg savner virkelig min gamle kontakt person, det var som om hun forstod mig. Hun var rigtig god til at gætte sig nærmere, hvad der fyldte i mit hoved. Men sådan er min nye kontakt person desværre ikke, hun er rigtig flink, når jeg altså har det godt. Men når jeg har det skidt, er hun ret svær at tackle for mig. Men vi har da også helt klart vores gode tider :) bare der var lidt flere af dem.

Nå nok skriveri/''snakkeri'' for nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar