mandag den 13. december 2010

The start of something new.

Har du nogensinde siddet tilbage og bare følt du var palle-alene-i-verden, fordi ingen forstod hvad det var du gennem gik? Jep, det har jeg. Jeg er psykisk syg og har fået at vide at jeg allerede havde tendenser til den som lille. Jeg er skizofren og har nogle tillægs diagnoser.
I denne blog har jeg tænkt mig at være ærlig omkring hvad jeg oplever. så ja. velkommen til min forskruede verden.


Idag har faktisk været en næsten almindelig dag. Jeg har været ude og gå med et personale på det bosted hvor jeg bor.
Jeg fortalte ham at jeg ikke havde sovet hele nattten, fordi jeg havde følt at der var en person der stod bøjet over min seng. Jeg genkendte hende godt, det var min afdøde farmor, men hun lignede ikke sig selv, hun så ond ud, og havde de ondeste røde øjne. Så Jeg lå vågen hele natten. Mig og ham personalet jeg var ude og gå med, vi snakkede så om hvor man endte efter døden, og han troede på at man nok kom et eller andet sted hen, eller det valgte han at tro sagde han.
Jeg kalder mig selv for kristen.. men tror i virkeligheden ikke at det jeg tror på er kristendom. Jeg tror på at man bliver født og at man dør, og når man dør bliver man født i en ny krop.. menneske, dyr.. you know. At ens sjæl går videre i et nyt liv. forstår i? Jeg er vel lidt alternativ, tror jeg.
Så for at vende tilbage til det jeg oplevede i nat, så er jeg ikke sikker på ånder findes, tror det var min sygdom der spillede mig et pus?
Det ville i hvert fald være den mest logiske forklaring!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar