fredag den 17. december 2010

Tell me what are we fighting for? we got to end this war!

Jeg er lidt nervøs for juleferien, da jeg skal tilbringe den sammen med mor, far og brødre. Jeg har lidt problemer med at lade være med at hakke og skælde ud på min yngste lillebror.. hader mig selv for det.. men føler bare at min mor og far ikk opdrager ham, som de ville have gjort med os andre, da vi var i den alder. Jeg er tit i konflikt med ham.. og når det er helt galt, er der også nogle gange jeg giver ham et ''smølfe'spark'' på kinden, så han bliver ekstra sur.. hvor er jeg egentlig grov. Jeg ville bare ønske, at jeg kunne så godt med ham, lige som da han var yngre. Jeg passede altid på ham, da vi var yngre.. men nu er han.. ja.. blevet ældre. Grovere ord i munden, spiller altid computer, vild..
Han er også syg. Han er mentalt tilbage i udvikling.. mener at han vidst er mentalt retaderet og har nogle problemer i daglig dag. Det er egentlig synd for ham, men bliver bare så vred, når han gør ting, som kun småbørn gør.. og han er altså 11.
Jeg vil bare så gerne være god ved ham, men det er bare så svært, for kan ikke sætte mig ind i, at uden på ligner han en lille-teenager med bumser og det hele. Men inden i er han vel på nogen områder stadig en 4-5 årig tror jeg.
Det er bare så forvirrende med ham, og forstår bare ikke det hele.

Men jeg kan jo ikke alt, selvom jeg rigtig gerne ville.

Tænker altid på mine problemer med ham, når jeg hører en bestemt del af en sang:

Brother my brother
Tell me what are fighting for
We've got to end this war
We should love one another
Oh, can't we just pretend
This war never began
We can try
Brother my brother


We face each other from different sides
The anger burns can't remember why
It's kind of crazy to cause so much pain
Our foolish pride makes us hate this way

We watch our world fall apart
Tell me what good is winning
When you lose your heart

Brother my brother
Tell me what are fighting for
Isn't life worth so much more
We should love one another
Oh, can't we just pretend
This war never began
Tell me why
Brother my brother

Let's take a moment to look deep inside
and say we're willing to give love a try
we're not as different as we seem to be
there's so much more to me than what you see

Ingen kommentarer:

Send en kommentar