onsdag den 15. december 2010

Send me to the dreamworld.. tonight, please?

åhh. Det var så dejlig, at snakke med min gamle kontakt person i telefon, vi fik os en snak om alt og intet. Jeg fortalte hende som den første, om denne blog, som jeg skriver om mit ''liv''. Er lidt nervøs for, at der er en jeg kender, son der skal læse den. huha.. :)

Jeg har faktisk været ufattelig glad i dag.. det er helt enormt dejligt, at have en god dag! Lidt ''mekanisk'' glad, men har ikke haft de allerstørste humør svingninger .. HELDIGVIS! - tror endelig det LORTE medicin, begynder at virke lidt :) . skønt. Mit gode humør har nok også meget at gøre, med at jeg tidligere i dag har været sammen med min skønne mor. (se tidligere indlæg.) 

Jeg håber sådan jeg kommer til at sove lidt mere i nat, det kunne være så rart. Er ved at være en smule tømt for energi, kunne være rart at få tanket lidt op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar