fredag den 17. december 2010

Miss you so much.

Jeg sad lige og snakkede med et personale for et stykke tid siden, og vi snakkede om en veninde jeg har havde på efterskolen.. Og at jeg savnede hende så inderligt. Hun betød alt for mig, hun var virkelig det man kunne kalde en faktisk veninde... Hun trøstede mig da mig da min daværende kærste slog op. Hende og jeg havde nærmest en ugentlig ''Roomie-dag'', hvor vi kørte ned i nordby og købe slik og chips ind, og så sad vi på værelset med stearin lys og søgte sange på youtube. jeg savner det så meget! jeg savner DIG så meget!
Jeg vil så gerne tage kontakt til hende, men tror ikke at nogen af os, er særlig gode til at holde kontakten. Og hun bor ikke ret langt fra mig. Øv, tag dig sammen trillemille! Nu her hvor jeg fået lidt mere overskud vil jeg prøve at tage kontakt til hende.
Nu må vi se (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar