lørdag den 25. december 2010

Not the best christmas.

Juleaften startede ikke så godt.. for det første hoppede en af deres hunde ned fra mig, og slog sig, og så fik jeg selvfølgelig skyldfølelse selvom jeg faktisk ikke gjorde noget, det var jo den der selv sprang. for det andet var der så mange mennesker, og jeg havde det faktisk af helveds til.. de larmede og så var der sindsyg mange møgunger.
For det tredje gik jeg oven på for at græde, og det opdagede min mor så. Og så sagde jeg stille til min mor nedeunder at jeg ikke var så glad for bord opdækningen, fordi jeg skulle side ved siden af min 6 årig halv kusine og overfor min 9 årig mærkelig halv fætte + langt væk fra mor og far. Og det overhørte min moster, som jeg følte blev pisse fornærmet.. og endnu mere dårlig samvittighed til mig!

Jeg blev glad for julegaverne, specielt dem fra mor & far og den fra mine brødre. Jeg blev helt rørt over at mine brødre havde tænkt på mig, de havde købt et navne armbånd til mig.. Vi er ellers ikke på gaver med hinanden før vi fylder 18.. og jeg er jo fyldt 18 så jeg er begyndt at købe gaver til jul og fødselsdage. Mor og far havde købt en sølv medaljon, hvor der er plads til to billeder i.

Jeg er lidt ked af at Nynnemand, er så sur for tiden, jeg tror han bliver stresset når vi er hjemme med mine forældre. (nynnemand er min fugl.) Han betyder så meget, og jeg er så ked af at han er så stresset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar