fredag den 17. december 2010

Almost a good night sleep.

Jeg sov okay i nat. Lidt mareridt og var kun vågen 2 gange. SKØNT.
Jeg fik lige at vide af et personale, at jeg havde tabt mig. Jeg blev helt vild glad, selvom jeg ikke selv kan se det. Synes stadig jeg ser lige fed ud! Det gør jeg også. det er jo ikke mere end 5-6 kilo jeg har tabt mig jo.

Det er jul? Og er ikke engang oplagt til det. Vi skal holde jul hos moster og hendes kæreste, og jeg magter ærlig talt ikke de mennesker jeg kun har set, 2 gange eller sådan noget. Det er kun min familie, mormor og morfar jeg sådan rigtig kender. Jeg ville meget hellere holde det ved mormor som vi plejer. Det plejer at være så hyggeligt. Vi skal heldigvis stadig holde nytår hos mormor, det er dejligt. Jeg fik købt den sidste julegave i mandags, så det er jeg heldigvis færdig med.. 


Jeg føler hele tiden at jeg er med i en dårlig film eller teater stykke? jeg føler mit liv er sat op.. forstår det virkelig ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar