onsdag den 15. december 2010

a moment like this.

I dag har været en dejlig dag indtil videre. Har haft besøg af min dejlige mor, vi har været ude og shoppe lidt. Jeg har ikke haft så mange psykotiske-agtige-anfald, jeg har ''kun'' oplevet at da vi kørte ud af indkørelsen og så ned for enden af vejen, hvor der er et fodgængerfelt, så jeg en blev kørt ned og der lå indvolde over alt, men holdt reaktionent i mig, for var et eller andet sted godt klar over at det ikke var virkeligt. Og så var der et sted nede i gågaden, hvor jeg følte at der gik nogen bag ved mig med hænderne på mine skuldre, men det var ikke så slemt. Så alt i alt har det været okay ind til videre.

Jeg blev helt vild glad da min mor fortalte mig at min mormor havde fortalt hende at hun synes at jeg havde tabt mig, det var dejlig at høre. Men den måske negative ting for nogle, er at jeg holder fast i min beslutning om at jeg ikke skal have mere antipsykotisk, fordi jeg er ret overbevist om at det er det jeg tager på af.
Det er faktisk lidt sygt at tænke på at jeg hellere vil have et liv med psykoser end med vægtøgning. Men det er lidt en ond cirkel synes jeg, for når jeg tager antipsykotisk, tager jeg på, men har det sådan nogenlunde. Når jeg ikke tager det, taber jeg mig, men lever praktisk talt i helved? .. hmm..

Glæder mig lidt til på lørdag hvor jeg skal biffen med moster, moster's kæreste og lillebror hvor vi skal Harry Potter. Er ret nervøs for om der er mange mennesker. I don't hope so.

done talking. see ya.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar