fredag den 7. januar 2011

.. Indlagt.

.. Jep indlagt.. IGEN.
Det startede alt sammen en aften jeg havde det rigtig skidt, og så ringede jeg og fortalte min mor hvordan jeg IVIRKLIGHEDEN har det. Og så blev jeg kørt på psykiatrisk skadestue. Der snakkede jeg med en læge, og så pludselig siger hun at de har desværre ikke flere sengepladser i skadestuen, så jeg måtte på den lukkede(E3) og sove.. og hendes beegrundelse var at der skulle være noget mere personale til at holde opsyn med mig.

Så kom jeg til samtale, der over hvor jeg hørte til i Børne og unge ambulatoriet. Og de snakkede helt vild. men jeg var mest Pist off over at bofælleskabet havde brændt mig af, og at jeg SELV skulle til samtale dernede, og ærligtalt synes jeg IKKE det er spor rimeligt! De ved jo godt at jeg ikke kan snakke med dem og fortælle alt.

Nå men det endte så med at jeg blev indlagt. Og nu får jeg en masse medicin MED tvang de fleste af gangene + at jeg idag blev erklæret indlagt på røde papir (tvangsindlagt). Great. Jep det kører for mig.. OR NOT! Jeg hader at være indlagt, i dag bare har jeg haft 3 anfald, hvoraf den ene var personalet der til og holde mig.

nå må slutte af, personalet sidder uden for min dør og skuler ondt til mig som om: ''skulle du ikke sove?''

Ingen kommentarer:

Send en kommentar