tirsdag den 22. februar 2011

UDSKREVET!

Jep, i går blev jeg udskrevet, efter 6 hårde uger. Jeg er tilbage på mit bosted, og det er jeg delvist glad for.. På den ene side er jeg glad for at være ude fra afdelingen, på den anden er jeg ikke så glad for at jeg stadig har det lidt skidt på bostedet.

Min ældste lillebror har måske fået ''konstateret'' ADD. Eller det vil sige, han var til en psykolog hvor hun sagde at hun ville ''udrede'' ham. Hun mente så at han måske havde ADD. Min anden lillebror er har ADHD (DAMP), så det kører bare!

Jeg synes det er lidt hårdt alt det med mine brødre og min mor. Min mor er jo også syg, og tror hun har det ret hårdt fortiden. Jeg ville bare sådan ønske at de alle sammen kunne have det godt. Jeg ville ønske at jeg kunne tage alt deres smerte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar